ZAPYTANIE OFERTOWE -
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:
przedmiot zamówienia: USŁUGI
Opis przedmiotu zamówienia: Usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej zadania pn. "Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku na działce nr 68/107 w m. Czystogarb wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej.”
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
- wizja lokalna w terenie;
- uzyskanie wypisów z rejestru gruntów, map ewidencyjnych, a także innych dokumentów niezbędnych do wykonania umowy;
- aktualizacja mapy do celów projektowych w skali 1:1000 lub 1:500;
- wykonanie badań podłoża gruntowego;
- wykonanie koncepcji projektowej zagospodarowania terenu oraz budynku i uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego w terminie 30 dni od podpisania umowy
- wykonanie inwentaryzacji obecnego budynku
- uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego;
- wykonanie projektu zagospodarowania działki oraz projektu architektoniczno-budowlanego rozbudowy, przebudowy i nadbudowy budynku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- wykonanie projektu technicznego konstrukcji budynku
- wykonanie projektu technicznego instalacji sanitarnych
- wykonanie projektu technicznego instalacji elektrycznych
- wykonanie projektowanej charakterystyki energetycznej budynku
- wykonanie przedmiarów robót budowlanych
- wykonanie kosztorysów inwestorskich robót budowlanych
- wykonanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót
- uzyskanie decyzji konserwatora zabytków – jeżeli będzie wymagana;
- uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień (np. Sanepid, Państwowa Straż Pożarna) pozwoleń, warunków oraz innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę bądź innego dokumentu zezwalającego na realizację inwestycji;
- uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę, rozbiórkę, przebudowę/ uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia budowy / wykonania robót budowlanych
- sprawowanie nadzoru autorskiego prze cały okres trwania umowy
- przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej w czterech egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie cd – 1 kpl.
Dokumentacja projektowa powinna spełniać warunki dofinansowania przedsięwzięcia budowlanego dofinansowanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, szczegóły pod adresem:
Bezzwrotna pomoc finansowa - Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa - Portal Gov.pl
Wytyczne do projektowania:
Na działce nr ewid 68/107 w miejscowości Czystogarb, Gmina Komańcza, powiat sanocki, znajduje się niewielki budynek świetlicy wiejskiej. Stan budynku określany jest jako zadowalający, budynek posiada jedną kondygnację, niepodpiwniczony, dach dwuspadowy.
Dokumentacja projektowa wykonana na podstawie niniejszego zapytania ofertowego powinna obejmować rozbudowę, przebudowę i nadbudowę budynku wraz z niezbędnymi instalacjami:
- elektryczna m.in. wewnętrzna instalacja oświetleniowa, gniazd wtykowych, internetowa, instalacja odgromowa budynku, monitoring, oświetlenie placu wokół budynku, instalacja alarmowa, instalacja fotowoltaiczna na dachu budynku, zwiększenie mocy przyłączeniowej,
- sanitarna m.in. instalacja wod – kan, C.O – dobrana po uzgodnieniu z Zamawiającym (do rozważenia kocioł olejowy, pompa ciepła lub ogrzewanie elektryczne), wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, kanalizacja deszczowa.
Dokumentacja rozbudowy, przebudowy i nadbudowy budynku powinna zawierać, izolacje fundamentów, dostosowanie obiektu dla osób ze szczególnymi potrzebami, zaplecze kuchenne, magazynek, spiżarkę, miejsce spotkań, podniesienie budynku o jedną kondygnacje z wykorzystaniem pomieszczeń dla Stowarzyszeń lub OSP, łazienka, wc.
Dokumentacja powinna zawierać również zagospodarowanie terenu wokół budynku:
- zapewnienie drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków (za budynkiem świetlicy)
- miejsca postojowe
- plac zabaw
- pergola przy budynku
- altana/ wiata grillowa
- przeniesienie urządzeń rekreacyjnych
- ogrodzenie z brama wjazdową
- oświetlenie terenu.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszelkie niezbędne projekty, dokumenty, uzgodnienia, badania i analizy, które umożliwią prawidłowe wykonanie zadania.
Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi oraz przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane. Jeżeli prawo lub inne względy wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były weryfikowane przez osoby do tego uprawnione lub uzgodnione przez odpowiednie instytucje, to przeprowadzenie weryfikacji, sprawdzeń bądź uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt. Wszelkie wymagane uzgodnienia należy dołączyć do dokumentacji projektowej. Oryginały uzgodnień należy przekazać Zamawiającemu.
Dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
Brak jest zgody na wprowadzanie do treści dokumentacji nazw własnych producentów/produktów/kart technologicznych. Ewentualne odstępstwo od tego zakazu musi być uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, którą należy opisać w dokumentacji projektowej wraz z podaniem przyczyn dlaczego nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i określeniem parametrów równoważnych.
Istotne warunki zamówienia:
- Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Dokumentacja projektowa będzie powstawała w ścisłej współpracy Wykonawcy z Zamawiającym opartej na wzajemnym dialogu. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wszelkich uzgod¬nień z Zamawiającym w zakresie wykonywanej dokumentacji
- Dokumentacja projektowa posłuży do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowla-nych, a zatem powinna być wykonana zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych oraz prze-pisami wykonawczymi do PZP.
- Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dzieła.
Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z:
- Prawem Budowlanym i sztuką inżynierską
- Obowiązującymi warunkami technicznymi
- Obowiązującymi normami
- Prawem Zamówień Publicznych,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowe¬go zakre¬su i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbio¬ru robót budow¬lanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego(Dz. U.z 2021 r., poz. 2454 z póź.zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie określenia me¬tod i pod¬staw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projekto¬wych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 ,poz.2458 ).
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r., poz. 1609).
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 27 sierpnia 2025 roku do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat), osobiście lub za pomocą operatora pocztowego / firmy kurierskiej.
Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
Tomasz Zieliński tel: 13 46 77 035 wew. 44 email: tzielinski@komancza.pl w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-16:00 (czwartek), 7:00-14:00 (piątek).
Termin wykonania zamówienia: do 10 miesięcy od podpisania umowy.
Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:
- zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1) ,
- Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na opracowaniu dokumentacji projektowej zadania pn. "Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku na działce nr 68/107 w m. Czystogarb wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej.”
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
- Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
- Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
| Kryterium: |
Waga: |
| cena |
100% |
| Razem |
100% |
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:
C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100
gdzie:
C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb- cena brutto badanej oferty w PLN
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym.
Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):
| Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie |
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków |
| Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 sierpnia 2025 roku o godz. 12:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 4.
Dodatkowe informacje:
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
- Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
- Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
- zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
- jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
- wpłynęła po terminie składania ofert.
- Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
- Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
- zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:
Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
Wzór umowy – załącznik nr 2 do zapytania
| Data wytworzenia: |
2025-08-19 |
| Sporządzone przez: |
Tomasz Zieliński (Inspektor) |
| Data udostępnienia: |
2025-08-19 09:56:11 |
| Rodzaj zamówienia: |
Przetarg |
| Termin składania ofert: |
2025-08-27 12:00:00 |
| Termin otwarcia: |
2025-08-27 12:15:00 |
| Opublikowane przez: |
Edyta Opar |
| Rejestr zmian: |
Link |
| Wyświetleń: |
442 |