Stosownie do art. 74 ust. 3, art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112, ze zm.), dalej „ustawa ooś” oraz art. 49 i art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego (Dz. U. z 2024, poz. 572) w związku z wnioskiem Inwestora: Przedsiębiorstwa Produkcji Kruszywa i Usług Geologicznych „KRUSZGEO” S.A., ul. M. Reja 16, 35-959 Rzeszów, z dnia 10.07.2025 r., znak: DGO XXVIII/372/25, o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Eksploatacja złoża piaskowców cergowskich „Wisłok Wielki” oraz produkcji kruszyw drogowych i budowlanych Przedsiębiorstwa Produkcji Kruszywa i Usług Geologicznych „Kruszgeo” S.A. w miejscowości Wisłok Wielki, gmina Komańcza, powiat sanocki, województwo podkarpackie”.
WÓJT GMINY KOMAŃCZA
ZAWIADAMIA STRONY POSTĘPOWANIA
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium oraz o możliwości składania uwag i wniosków. Z przedłożoną dokumentacją w sprawie można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, pok. 1, w godzinach pracy Urzędu tj. od 730 – 1430 od poniedziałku do środy, od 730 do 1530 w czwartki, od 730 – 1330 w piątki, tel. (0-13 4677035 w. 38), stanowisko ds. Gospodarki nieruchomościami mienia komunalnego.
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Komańcza 38-543 Komańcza 166, Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Komańcza, w Urzędzie Gminy Jaśliska, 38 – 485 Jaśliska 171, Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jaśliska w pobliżu miejsca planowanego przedsięwzięcia oraz w sposób zwyczajowo przyjęty na tablicach ogłoszeń w sołectwie Wisłok Wielki oraz w sołectwie Moszczaniec, gm. Jaśliska, za pośrednictwem sołtysów. Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. po upływie 14 dni licząc od dnia następnego po wywieszeniu niniejszego Obwieszczenia, tj. od dnia 08 sierpnia 2025 r.
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. po upływie 14 dni licząc od dnia następnego po wywieszeniu niniejszego Obwieszczenia, tj. od dnia 08 sierpnia 2025 r.
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem strony może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. Pełnomocnik dołącza do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa. Organ administracji publicznej może w razie wątpliwości zażądać urzędowego poświadczenia podpisu strony. Jeżeli odpis pełnomocnictwa lub odpis innych dokumentów wykazujących umocowanie zostały sporządzone w formie dokumentu elektronicznego, ich uwierzytelnienia, dokonuje się opatrując odpisy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. Odpisy pełnomocnictwa lub odpisy innych dokumentów wykazujących umocowanie uwierzytelnienie elektroniczne są sporządzone w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 pkt 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U z 2021 r. poz. 670). Strona może złożyć odpowiedź na pismo wszczynające postepowanie i wyjaśnienia na piśmie.
| Data wytworzenia: | 2025-08-07 |
| Sporządzone przez: | Andrzej Ferenc (Inspektor) |
| Data udostępnienia: | 2025-08-07 13:29:56 |
| Rodzaj zamówienia: | Obwieszczenie |
| Opublikowane przez: | Edyta Opar |