ZAPYTANIE OFERTOWE
Dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:
przedmiot zamówienia roboty budowlane, dostawy, usługi
Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa nowoczesnej minikoparki na potrzeby Gminy Komańcza.
Minikoparka na gąsienicach, fabrycznie nowa, rok produkcji: 2025, nowoczesna profesjonalna i trwała, dopuszczona do użytkowania na terenie Unii Europejskiej , spełniająca normy emisji spalin Stage 5, wyposażona w kabinę szklaną ergonomiczna z siedzeniem dla operatora, zapewniająca bezpieczną i komfortową pracę, , w zestawie łyżka kopiąca 30cm, 50cm, łyżka skarpowa hydraulicznie uchylna 100cm, szybko złącze mechaniczne, łyżka kopiąca 40cm, łyżka skandynawska 60cm, wiertnica z wiertłem, młot wyburzeniowy hydrauliczny. Koparka: silnik o mocy minimum 14kW (19KM) chłodzony wodą czterosuwowy wysokoprężny z wtryskiem paliwa w komorze , pojemność silnika minimum 1260ccm,pompa główna osiowa tłokowa o zmiennej wydajności, maksymalny przepływ oleju 72L/min, silnik jazdy - osiowy silnik tłokowy o zmiennym wydatku, urządzenie obrotowe - osiowy silnik tłokowy. Ciśnienie układu hydraulicznego: obwód narzędzia min. 245bar, obwód obrotu: 162bar, obwód jazdy: 245bar. Zbiornik paliwa minimum 23L. Wydajność prędkość obrotowa 10 obr/min, prędkość jazdy wysoka min 3,8 km/h, niska 2,2km/h, maksymalna siła podczas jazdy 15,6kN, Zdolność pokonywania wzniesień minimum 30 stopni, długość wysięgnika min 1810mm, długość ramienia: 1130mm, dolne rolki - 3. Podwozie wzmocnione o większych wymiarach, spawana rama napędu o konstrukcji skrzyniowej, rama boczna przyspawana do ramy napędu. Długość transportowa max 3640mm, szerokość transportowa max 980/ 1350mm, szerokość nadwozia max 980mm, wysokość nad kabiną max 2420mm, wysokość transportowa max 1175mm, całkowita długość gąsienicy max 1585mm, wysokość gąsienic max 375mm,rozstaw gąsienic 750/ 1120mm, wysokość pługa min 280mm, minimalny prześwit od podłoża: 180mm, zasięg kopania max 4000mm, głębokość kopania max 2360mm, wysokość kopania max 3665mm, maksymalna wysokość zrzutu: 2635mm, minimalna wysokość zrzutu 795mm. Gwarancja minimum 60 miesięcy lub 10 000 MTH , roczny pakiet serwisowy dostępny na terenie Polski z dojazdem do klienta.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 17 grudnia 2025 roku do godz. 10:00
Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-16:00 (czwartek), 7:00-14:00 (piątek).
Termin wykonania zamówienia: 7 dni od podpisania umowy.
Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:
1) ofertę należy złożyć na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1) dołączając wypełniony Formularz Opisowy (Załącznik Nr 2).
2) Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną podpisem elektronicznym.
3) Ofertę należy wysłać za pomocą operatora pocztowego na adres Gminy Komańcza tj. 38-543 Komańcza 166 lub za pomocą poczty elektronicznej Gminy Komańcza na adres: urzad@komancza.pl
4) Ofertę należy zatytułować: Oferta na – Dostawa nowoczesnej minikoparki na potrzeby Gminy Komańcza.
5)Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
|
Kryterium: |
Waga: |
|
cena |
100% |
|
Razem |
100% |
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:
C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100
gdzie:
C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb- cena brutto badanej oferty w PLN
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym.
Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):
|
Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie |
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków |
|
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Termin i miejsce otwarcia ofert.
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 grudnia 2025 roku o godz. 10:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 105.
Dodatkowe informacje:
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:
| Data wytworzenia: | 2025-12-11 |
| Sporządzone przez: | Tomasz Zieliński (Inspektor) |
| Data udostępnienia: | 2025-12-11 09:44:59 |
| Rodzaj zamówienia: | Przetarg |
| Termin składania ofert: | 2025-12-17 10:00:00 |
| Termin otwarcia: | 2025-12-17 10:15:00 |
| Opublikowane przez: | Edyta Opar |