> ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE


ZAPYTANIE OFERTOWE

Dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł.

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:

przedmiot zamówienia roboty budowlane, dostawy, usługi

Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa nowoczesnej minikoparki na potrzeby Gminy Komańcza.

Minikoparka na gąsienicach, fabrycznie nowa, rok produkcji: 2025, nowoczesna profesjonalna i trwała, dopuszczona do użytkowania na terenie Unii Europejskiej , spełniająca normy emisji spalin Stage 5, wyposażona w kabinę szklaną ergonomiczna z siedzeniem dla operatora, zapewniająca bezpieczną i komfortową pracę, , w zestawie łyżka kopiąca 30cm, 50cm, łyżka skarpowa hydraulicznie uchylna 100cm, szybko złącze mechaniczne, łyżka kopiąca 40cm, łyżka skandynawska 60cm, wiertnica z wiertłem, młot wyburzeniowy hydrauliczny. Koparka: silnik o mocy minimum 14kW (19KM) chłodzony wodą czterosuwowy wysokoprężny z wtryskiem paliwa w komorze , pojemność silnika minimum 1260ccm,pompa główna osiowa tłokowa o zmiennej wydajności, maksymalny przepływ oleju 72L/min, silnik jazdy - osiowy silnik tłokowy o zmiennym wydatku, urządzenie obrotowe - osiowy silnik tłokowy. Ciśnienie układu hydraulicznego: obwód narzędzia min. 245bar, obwód obrotu: 162bar, obwód jazdy: 245bar. Zbiornik paliwa minimum 23L. Wydajność prędkość obrotowa 10 obr/min, prędkość jazdy wysoka min 3,8 km/h, niska 2,2km/h, maksymalna siła podczas jazdy 15,6kN, Zdolność pokonywania wzniesień minimum 30 stopni, długość wysięgnika min 1810mm, długość ramienia: 1130mm, dolne rolki - 3. Podwozie wzmocnione o większych wymiarach, spawana rama napędu o konstrukcji skrzyniowej, rama boczna przyspawana do ramy napędu. Długość transportowa max 3640mm, szerokość transportowa max 980/ 1350mm, szerokość nadwozia max 980mm, wysokość nad kabiną max 2420mm, wysokość transportowa max 1175mm, całkowita długość gąsienicy max 1585mm, wysokość gąsienic max 375mm,rozstaw gąsienic 750/ 1120mm, wysokość pługa min 280mm, minimalny prześwit od podłoża: 180mm, zasięg kopania max 4000mm, głębokość kopania max 2360mm, wysokość kopania max 3665mm, maksymalna wysokość zrzutu: 2635mm, minimalna wysokość zrzutu 795mm. Gwarancja minimum 60 miesięcy lub 10 000 MTH , roczny pakiet serwisowy dostępny na terenie Polski z dojazdem do klienta.

Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 17 grudnia 2025 roku do godz. 10:00

Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:

  1. Tomasz Zieliński tel: 13 46 77 035 wew. 44 email: tzielinski@komancza.pl

w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-16:00 (czwartek), 7:00-14:00 (piątek).

Termin wykonania zamówienia: 7 dni od podpisania umowy.

Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:

1) ofertę należy złożyć na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1) dołączając wypełniony Formularz Opisowy (Załącznik Nr 2).

2) Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną podpisem elektronicznym.

3) Ofertę należy wysłać za pomocą operatora pocztowego na adres Gminy Komańcza tj. 38-543 Komańcza 166 lub za pomocą poczty elektronicznej Gminy Komańcza na adres: urzad@komancza.pl

4) Ofertę należy zatytułować: Oferta na – Dostawa nowoczesnej minikoparki na potrzeby Gminy Komańcza.

5)Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.

Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Kryterium:

Waga:

cena

100%

Razem

100%

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:

Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:

C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100

gdzie:

C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty

Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN

Cb- cena brutto badanej oferty w PLN

Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym.

Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):

Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie

Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków

Nie dotyczy

Nie dotyczy

Termin i miejsce otwarcia ofert.

Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 grudnia 2025 roku o godz. 10:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 105.

Dodatkowe informacje:

  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
  • Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
  1. oczywistych omyłek pisarskich;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.

  • Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
  1. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
  2. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  4. Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
  5. wpłynęła po terminie składania ofert.
  • Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
  • Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
  • Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
  1. nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
  3. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
  4. zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:

  • Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
  • Formularz Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 2 do zapytania
  • Wzór umowy – załącznik nr 3 do zapytania

Data wytworzenia: 2025-12-11
Sporządzone przez: Tomasz Zieliński (Inspektor)
Data udostępnienia: 2025-12-11 09:44:00
Rodzaj zamówienia: Przetarg
Termin składania ofert: 2025-12-17 10:00:00
Termin otwarcia: 2025-12-17 10:15:00
Opublikowane przez: Edyta Opar
Rejestr zmian: Link